יום ראשון, 19 באפריל 2015

קידום ממומן בגוגל

היתרונות

כאשר אנחנו מפרסמים את העסק שלנו אנחנו צריכים לבנות לו תכנית שיווקית. התכנית השיווקית צריכה לכלול את כל הדרכים בהם נבחר לפרסם ולשווק אותו. בשנים האחרונות הפרסום ברשת האינטרנט הפך להיות אפקטיבי ומשתלם יותר, ולכן אנחנו מוציאים פחות כסף מאשר פרסום בטלוויזיה או בעיתונים מצד אחד ומצד שני אנחנו מרוויחים יותר לקוחות.

הדרך הטובה ביותר לפרסם את העסק שלנו באינטרנט היא קידום ממומן בגוגל. קידום בגוגל משתלם מאוד כי רוב מי שגולש באינטרנט עושה זאת דרך גוגל, כך שאם אנחנו מפרסמים בגוגל אנחנו מגיעים לקהל לקוחות גדול מאוד.

יתרונות של קידום ממומן על פני קידום אורגני


קידום ממומן
כאשר אנחנו מפרסמים את העסק שלנו בגוגל אנחנו יכולים לעשות זאת או בקידום אורגני או בקידום ממומן. קידום אורגני הוא קידום העסק שלנו על ידי תוכן ואיכות וגם הרבה עבודה סיזיפית.
קידום ממומן הוא קנייה של מודעות פרסום בגוגל לפי מילות מפתח. כאשר אנחנו קונים מודעות ממומנות בגוגל אנחנו למעשה קונים את השטח שבו העסק שלנו יופיע בדף הראשון של גוגל בתוצאות החיפוש. כך למשל אם אנחנו אינסטלטורים שעובדים בתל – אביב אנחנו יכולים לפרסם מודעה תחת הביטוי אינסטלטור במרכז או תחת הביטוי אינסטלטור בגוש דן.

יתרונות של קידום ממומן בגוגל על פני קידום ממומן בפייסבוק


חוץ מקידום ממומן של העסק שלנו באינטרנט אנחנו יכולים לקדם את העסק שלנו גם בקידום ממומן בפייסבוק. קידום ממומן בגוגל עדיף על פני קידום ממומן בפייסבוק. כאשר אנחנו מפרסמים את העסק שלנו בגוגל אנחנו זוכים לחשיפה גדולה יותר מאשר שאנחנו מפרסמים אותו בפייסבוק. הפרסום והשיווק בפייסבוק הוא לא רחב מאוד אלא מצומצם יחסית, בעוד שהפרסום בגוגל הוא רחב מאוד.
יתרון נוסף של קידום העסק שלנו בגוגל הוא שקידום זה הוא דינמי מאוד והוא יכול להיות בווריאציות שונות ומגוונות מאוד.

לסיכום, ניתן לומר, שכדאי לנו לקדם את העסק באינטרנט. קידום העסק שלנו בצורה ממומנת יאפשר לנו להצליח יותר בשוק הישראלי המקומי וגם בשוק העולמי והגלובלי. ככל שנשקיע יותר בקידום העסק שלנו כך נוכל להצליח למכור יותר מוצרים ולמתג את העסק שלנו כעסק איכותי, יוקרתי ורציני. באמצעות הקידום הממומן אנחנו יכולים ליצור לעסק שלנו תדמית אמינה ומקצועית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה